…
Pas afgestudeerde enthousiastelingen gezocht voor avontuur van 4 maanden

Voor de vierde keer al opent Bridgeneers de deuren van Vlaanderens bekendste pop-upbureau. Goodcamp is een smeltkroes aan borrelend talent uit verschillende disciplines. Zes pas afgestudeerde jongeren die vier maanden lang de wereld van campagnes, content, branding, design en video op hun grondvesten laten daveren. In alle vrijheid, maar steeds onder de vleugels van de ervaren rotten van Bridgeneers.


Goodcampers komen meestal niet in maatpak, maar wél met een duidelijk plan van aanpak. Ze zijn niet beroerd om hun eigen boontjes te doppen, ideeën op tafel te gooien en anderen ervan te overtuigen dat het warm water alsnog uit hun koker kwam.
Thomas Klein, Digital Director en bezieler van het project: “Wij verwachten niet van deze jongeren dat ze marketingtaal spreken of een hele resem tools onder de knie hebben. Wel verwachten we lef en drive, een serieuze portie goesting om zichzelf te ontplooien. Dat zij van ons leren, vinden we even vanzelfsprekend als dat wij van hen leren.”

Door de focus te leggen op nobele klanten, gaat Goodcamp samen met Bridgeneers voor dubbele KPI’s: bedrijfsvoordeel én maatschappelijk voordeel. Met een sterke sociale identiteit en door te werken volgens het ASAP-principe (as sustainable as possible) maakt de ‘good’ onlosmakelijk deel uit van Goodcamp.

Goodcampers werken aan échte projecten voor échte klanten. Zo leren ze niet enkel hun eigen talenten kennen, maar ook de kneepjes van het vak. Bridgeneers voorziet naast betrokken duwtjes in de rug daarom ook workshops van specialisten uit het veld. Kennis die meteen kan worden ingeruild voor extra groeipunten op het eindrapport. En dat rapport zit vol bonussen: een fameus avontuur op het CV, goedgevuld adressenboekje én een snelticket naar de arbeidsmarkt.

Niet toevallig durft er al eens een Goodcamper blijven plakken op de Bridgeneers-werkvloer.
Maxim Wezenbeek, Digital Creative: “Ik nam twee edities geleden deel aan Goodcamp. Zonder ervaring of relevante studies, kreeg ik zo toch een voet tussen de deur in het communicatiewereldje. Al kan dat ook aan mijn espresso’s gelegen hebben, mijn collega’s zijn zoals alle hipsters koffieverslaafd.”

Wil je zelf een Goodcamper worden?
Content creatives, video producers, account managers, digital marketeers, data-analisten, developers, copywriters,… blaas ons omver!

Is je agenda leeg tussen 1 september 2021 en 17 december 2021?
Check dan als de bliksem onze vacature en laat ons weten wie je bent!
https://www.bridgeneers.be/job/goodcamp

Een interessant project voor Goodcamp?
Een pop-upbureau betekent ook werken aan echte projecten. Goodcamp zal ingeschakeld worden op Bridgeneers werk, maar ook zelf naar klanten moeten zoeken. Bedrijven en organisaties die interessante projecten hebben liggen, mogen nu al contact opnemen.

Meer weten?
Thomas Klein - Digital Director
thomas@bridgeneers.be of 0486 28 54 92

Sollicitaties mailen naar
Margo Bogaert - Office manager
margo@bridgeneers.be of 0472 30 92 36

Have a project in mind? Let’s get to work!