…

Kamperen zit in de lift. Heel wat jonge gezinnen, vriendengroepen en oudere vakantiegangers vinden hun weg naar de vele prachtige kampeerterreinen in Vlaanderen. Anderen kampen nog met foute vooroordelen van primitief comfort en natte sokken.

Om dat beeld recht te zetten, ontwikkelde communicatiebureau Bridgeneers de campagne Kamperen, da’s … in opdracht van Kamperen in Vlaanderen. Met frisse beelden en herkenbare situaties toont de campagne hoe divers kamperen vandaag is: van gezellige BBQ’s tot onverwachte ontmoetingen, van rust in de natuur tot animatie voor de kinderen.

Wie kamperen nog altijd associeert met een scheve luchtmatras en instant soep, krijgt met deze campagne een ander beeld voorgeschoteld. In korte video’s en sociale media posts worden jonge gezinnen en oudere koppels enthousiast gemaakt en zo meegenomen naar de tentflappen, bungalowdeuren en camperportieren van kampeerterreinen in heel Vlaanderen.

Boek je kampeertrip

Have a project in mind? Let’s get to work!