Living Tomorrow is al 25 jaar een icoon in de Belgische innovatiemarkt. Eerst als Huis van de Toekomst, dat wereldwijd bezoekers trok, en later ook als een platform dat alle partijen die met innovatie te maken hebben samenbrengt. Een volgende logische stap namen ze 10 jaar geleden. Zusterbedrijf TomorrowLab werd opgericht met de opdracht om bedrijven, steden en gemeenten op de toekomst voor te bereiden. En nu is de tandem Living Tomorrow – TomorrowLab klaar voor de volgende sprong. Helemaal in lijn met hun missie starten ze met de realisatie van de Living Tomorrow Innovatiecampus. Doelstelling? Een platform bouwen dat bedrijven toelaat om de producten en services van morgen te bouwen en te testen.
Will change happen to you or be led by you?
Niemand weet wat de toekomst brengt. Maar toch kan je je toekomst sturen en vormgeven en dat is exact wat TomorrowLab en Living Tomorrow doen.
Hoe we samen met onze klanten de toekomst vormgeven
Marketingstrategie
Storytelling
Digitale strategie
Campagneontwikkeling
SEO & SEA
PR
Lead generation
Van bij het begin was de doelstelling helder. Laat de love brand die Living Tomorrow nog steeds is, glinsteren en zorg mee voor nieuwe partners voor de Living Tomorrow Innovatiecampus. Voor TomorrowLab lagen er 2 cruciale vragen op tafel: vertaal onze waardebepaling (value proposition) naar de markt en zet 100% in op lead generation. En dat doet Bridgeneers vandaag nog steeds: we bouwen de community heel zorgvuldig verder uit: de content wordt afgestemd op de sectoren die relevant zijn en vertalen innovatie naar de praktijk. Living Tomorrow en TomorrowLab zijn helemaal klaar om een baken te zijn in de Belgische innovatiemarkt.