Op 22 augustus ging de nieuwe coronavaccinatiecampagne van start. Het Vlaams Agenschap Zorg en Gezondheid deed hiervoor opnieuw beroep op Bridgeneers. 65-plussers en kwetsbare doelgroepen aansporen om zich terug te laten vaccineren werd de opdracht.

Onderhoud is de beste bescherming. Ook tegen COVID-19.

Net als je fiets, je planten, je houten ramen, ... heeft ook je immuniteit onderhoud nodig. De werking van je COVID-19 vaccin is immers afgenomen, terwijl er in het najaar nieuwe coronagolven verwacht worden.

Je opnieuw laten vaccineren tegen COVID-19 is dus een must voor mensen op leeftijd of met een medische kwetsbaarheid, want het vaccin beschermt je tegen ernstige ziekte na een besmetting.

De vergelijking met het onderhoud van dagdagelijkse voorwerpen werd de insteek van de campagne. De geluiden die bij dat onderhoud horen, weerklinken als een vrolijke beat in de tv-spot. Die loopt zowel op de publieke, de commerciële en de regionale zenders. Daarnaast worden ook printadvertenties en een social media campagne ingezet.

Have a project in mind? Let’s get to work!