Bridgeneers geeft Vlamingen goesting in een weekendje Vlaanderen Vakantieland.

Je vakantiebestemming kiezen, dat is je gevoel inschakelen. Maak je van elke siësta een fiesta aan de rand van het zwembad? Ben je pas écht in je element met je stapschoenen in de modder en je hoofd in de wolken? Of maakt een kampvuur onder vrienden jouw bucketlist compleet? Ontspannen, bijzonder, energiek, opgewekt, gezellig, puur, speels, charmant, avontuurlijk, ... Bij elke stemming past een bestemming. Laat dat nu net het uitgangspunt zijn van de vernieuwde Vlaanderen Vakantieland-campagne.

Prijs, locatie, het uitzicht of het aantal beschikbare kinderstoelen. Stuk voor stuk factoren waarmee we rekening houden bij het bepalen van onze ideale vakantiebestemming. Maar wat als we onze stemming de weg lieten bepalen? Na een drukke week nood aan flink wat rust? Of eerder de behoefte om je af te reageren op een energieke trip? Met een aanbod van meer dan 1.250 logeeradresjes matcht Vlaanderen Vakantieland je gemoed moeiteloos met je ideale vakantie.   

Vakantie nemen, dat kan het hele jaar door. Bridgeneers koos dan ook voor een always-on-campagne in vier golven, startend op 6 maart. Thematische video’s tonen een brede waaier aan vakantiemogelijkheden in Vlaanderen. Je komt ze tegen op Facebook en Instagram, maar ook via prerolls op VRT MAX, GoPlay en Streamz. Bovendien zetten we volop in op e-zines, Google via SEA en retargeting via sociale media.

Ook deze keer voorzien we de nodige ingrediënten voor logiesuitbaters, gemeentes, regio’s en toeristische diensten om hun persoonlijke promomateriaal te genereren. Met een onlinetool kiezen ze zelf een beeld, slogan en de stemming waarmee ze hun gasten het liefst verwelkomen.  

Klaar om van je stemming een bestemming te maken? Fietsers, gezinnen met speelvogels, avonturiers en koppels op zoek naar rust: op vlaanderenvakantieland.be zetten we elke doelgroep met gevarieerde content op weg naar dé ideale vakantie. 

Website: www.vlaanderenvakantieland.be/nl/beleven/stemming-bereikt

Have a project in mind? Let’s get to work!