Bridgeneers en Combell zien het ook letterlijk groots in nieuwe campagne

Wie in Vlaanderen domeinnaam of webhosting zegt, die zegt Combell. Het IT-bedrijf staat dan ook niet voor niets op nr.1 als het aankomt op innovatieve, digitale oplossingen voor ondernemingen. En dat je als bedrijf maar beter niet stil staat, dat hebben ze bij Combell zelf ook goed begrepen. Ziedaar: een gloednieuwe, frisse campagne die de merkbekendheid bij het brede publiek moet vergroten. Communicatiebureau Bridgeneers tekende voor een nieuwe baseline, een aangepaste huisstijl en een TV-spot voor mensen met grote honger.

Go big online. De verse baseline van Combell is glashelder: wil je als bedrijf groeien, dan ben je bij hen aan het juiste adres. De TV-spot neemt die boodschap zelfs letterlijk. Want in heuse Wes Anderson-stijl maakt de kijker kennis met een jonge ondernemer die dankzij Combell niet alleen zijn omzet ziet groeien, maar ook zijn product zelf. Het resultaat? Een kleurrijke, menselijke spot waarin enorme donuts de hoofdrol spelen. Het geheel baadt in een retro-hippe sfeer die zichzelf relativeert met een humoristische knipoog.

De spot is te zien op alle commerciële zenders (inclusief Kanaal Z) en wordt online ingezet op alle nieuwssites, VTM GO en GoPlay. Ook op social media (Facebook, Instagram, YouTube e.a.) kom je de campagne overal tegen. Verder kreeg ook de website een update: naast het opvallende campagnebeeld, vind je er ook de aangepaste huisstijl en een nieuwe UI terug. De weg naar groei is nu nog makkelijker op combell.com.

De TV-spot kan je hier bekijken

De vernieuwde website: www.combell.com

Have a project in mind? Let’s get to work!