…
Tweede editie van het nieuwe magazine POMblad is een feit

POM Limburg, de provinciale ontwikkelingsmaatschappij van Limburg, is ambitieus en wil de provincie economisch versnellen. Om iedereen mee te nemen in dit proces bundelen ze al voor de tweede keer op rij, inspirerende verhalen uit economisch Limburg in hun POMblad. Communicatiebureau Bridgeneers zorgde opnieuw voor de realisatie van dit kwalitatieve magazine: van creatief concept, vormgeving tot coördinatie van drukwerk.

POM Limburg tekent samen met het Limburgs provinciebestuur de economische strategie uit voor de provincie. Ze brengt belanghebbenden bij elkaar in sectorplatformen en voedt hen met data, kennis en strategie. POM Limburg zet toekomstprojecten op om digitalisering en verduurzaming van de Limburgse economie te versnellen, investeert in thematische campussen en ontwikkelt bedrijfsterreinen.

Hoe zich dat vertaalt naar de economie van elke dag lees je in POMblad. Een waardevol magazine met verrassende verhalen, interessant cijfermateriaal, interviews en uitgebreidere dossiers. Ook voor deze tweede editie was er meer dan genoeg inspirerende content, want innovatie staat nooit stil. Daarom verschijnt POMblad tweejaarlijks. Digitalisering en duurzame economie blijven immers boeiende én belangrijke onderwerpen voor iedereen. Dat het geen ver van mijn bed show is, bewijst dit magazine dat zich richt tot lokale besturen, ondernemingen en andere belanghebbenden.

In deze tweede editie kom je te weten waarom er in Limburg 20% minder welvaart gecreëerd wordt dan in de rest van Vlaanderen. Of je met een vet loon de 'War for Talent' kan winnen. Hoe je de innovatiekracht van medewerkers ontketent. En hoe creativiteit het verschil maakt. Daarnaast vertellen bekende Limburgers welke vaste waarden zij delen met hun provincie. Voor Anne-Sophie Breysem, Lady Chef of the Year 2015, is dat bijvoorbeeld 'streven naar beter'. Dat dit een typisch Limburgse waarde is, bewijst ook Campus Diepenbeek. Een transformatie met ambities. Ook al is 'innovatie' een heel ruim begrip, toch denken we daarbij vaak aan robots. Misschien omdat we daar bang voor zijn. Waarom dat niet nodig is, ontdek je ook in POMblad.

GRATIS dit kwalitatieve magazine, met hoge bijhoudwaarde, ontvangen? Bestel hier

Have a project in mind? Let’s get to work!