Living Tomorrow is al 30 jaar een icoon in de Belgische innovatiemarkt. Eerst als Huis van de Toekomst, dat wereldwijd bezoekers trok, en later ook als een platform dat alle partijen die met innovatie te maken hebben, samenbrengt. Een volgende logische stap namen ze 10 jaar geleden. Zusterbedrijf TomorrowLab werd opgericht met de opdracht om bedrijven, steden en gemeenten op de toekomst voor te bereiden. En nu is de tandem Living Tomorrow – TomorrowLab klaar voor de volgende sprong. Helemaal in lijn met hun missie wordt momenteel de gloednieuwe Living Tomorrow Innovatiecampus gerealiseerd. Doelstelling? Een platform bouwen dat bedrijven toelaat om de producten en services van morgen te bouwen en te testen.
Will change happen to you or be led by you?
Niemand weet wat de toekomst brengt. Maar toch kan je je toekomst sturen en vormgeven en dat is exact wat Living Tomorrow doet.
Hoe we samen met onze klanten de toekomst vormgeven
Marketingstrategie
Storytelling
Digitale strategie
Campagneontwikkeling
SEO & SEA
PR
Lead Generation
Van bij het begin was de doelstelling helder. Laat de love brand die Living Tomorrow nog steeds is, glinsteren en zorg mee voor nieuwe partners voor de Living Tomorrow Innovatiecampus. Door mee na te denken over de aangepaste positionering voor een merk dat evolueerde van B2C- naar B2B-speler, zetten we ook de partners van Living Tomorrow mee op de kaart. En dat doen we vandaag nog steeds: Bridgeneers bouwt de community heel zorgvuldig verder uit: de content wordt afgestemd op de sectoren die relevant zijn en vertaalt innovatie naar de praktijk.
Vandaag heeft Living Tomorrow een duidelijke en aantrekkelijke positionering, die leidt tot nieuwe contacten en een extra sterk merk. We zijn trouw gebleven aan de kern van de organisatie: pragmatische partnerships waarbij mensen samenbrengen enorm belangrijk is.