Tien jaar geleden ontwikkelde Tomorrowlab zich nog pril in de geborgenheid van zusterbedrijf Living Tomorrow. Ondertussen positioneerde het merk zich tot de innovatiekatalysator van de Living Tomorrow-groep. Een kennis- en researchhub die naam maakt als strategische partner om bedrijven, steden en gemeenten op de toekomst voor te bereiden. Als neutrale speler levert Tomorrowlab innovatie-, visie- en strategieonderzoek aan organisaties. Het doel? De organisatie klaar maken voor morgen door een onderbouwde strategie- en innovatie-aanpak.
Impact creëren op de toekomst, start vandaag
Als baken in de Belgische innovatiemarkt kan TomorrowLab niet zonder een overtuigende identiteit. En dat is precies waarin we hen graag ondersteunen.
Hoe we de marketingreflex bij Tomorrowlab installeerden
Marketingstrategie
Onderzoek & Analyse
Content creatie
Merkidentiteit
Contentstrategie
SEO & SEA
De aanpak: van kennis naar content
Voor TomorrowLab lagen er twee cruciale vragen op tafel: vertaal onze waardebepaling (value proposition) naar de markt en zet 100% in op lead generation.
Met de vinger aan de pols van het innovatie- en toekomstdenken, zaten de consultants van Tomorrowlab op een berg content. Je hoort ons al komen.
Door commerciële doelstellingen te vertalen naar marketing- en communicatieacties en mee te denken op het niveau van het merk, de organisatie, business, events… konden we pragmatisch werken en snel inspelen op ontluikende behoeftes.
Kennis omzetten in kant-en-klare marketingcampagnes met bevattelijke content (blogs, e-books, customer cases,…), daar draaien we als full-service communicatiepartner onze hand niet voor om.
Living Tomorrow en TomorrowLab zijn meer dan ooit uitgerust voor hun rol als baken in de Belgische én internationale innovatiemarkt. Door een persoonlijke en intensieve samenwerking met de klant, kennen we de uitdagingen door en door. Zo werd onze marketingreflex een gedeelde bron van enthousiasme wat ook de Tomorrowlab-consultants in staat stelt om met de gepaste tools de toekomst tegemoet te gaan.